Pastele :D

Pastele lubię od dawna. Zastanawiałam się jednak nad nimi w dziecięcej garderobie, ale  kiedy zobaczyłam to cudo w pastelowe grochy wiedziałam, że bez niej zakupy nie będą udane :D . Oto i ona.  Z  naszymi ulubionymi sandałkami  i prostą białą koszulką prezentuje się cudnie.














Gościnnie na zdjęciach Maks -chrześniak mój, a prywatnie syn mojej siostry.Ufff nie było lekko ogarnąć tę dwójkę :D









Odkąd Sofka większość czasu spędza na dwóch nóżkach, częściej prezentować się będzie w spódniczkach i sukienkach :D Ze spódniczek mamy kilka perełek zwłaszcza Tu-Tu, które niebawem na blogu :D



Spódniczka: Reserved Kids
Bluzeczka: Benetton
Sandałki: Geox
Spinka: Kollale



8 komentarze:

  1. O ! Macie kollalową spinkę. U nas za nic na świecie nie chcą się trzymać na tych trzech włoskach na krzyż...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj jak zaczną rosnąć, to wtedy nie będzie się spinka trzymać pod ciężarem ilości :D

      Usuń
  2. śliczna spineczka <3
    spódniczka też fajna, ale mnie zżera ciekawość pt. TU-TU :))))
    i ja w końcu muszę Lu pierwszą spódnicę zakupić i fajnie by było gdyby to własnie tutu była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie to tym razem Tu-Tu od "Kids on the moon" mimo, że jest świetna poczeka troszkę na prezentacje :D
      Pokażę zupełnie inną ale równie fajna :D

      Usuń
  3. Cudne dzieciaki! Wszyscy u Was w rodzinie tacy urodziwi? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Powiedziałabym bardziej, że zwyczajni :D

      Usuń
  4. śliczna kiecuszka :) no ostatnio w Reserved dużo fajnych rzeczy widuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą, wypatrzyłam kilka perełek dla siebie :D

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)

 

Facebook

zBLOGowani.pl