Wisienki




Bluzeczkę w wisienki znalazłam wczoraj ukrytą na dnie szafy
robiąc przegląd garderoby Panny S.
To jedna z wielu rzeczy zakupiona jeszcze wczesną wiosną na tak zwane' potem'.
Przyznam, że szperając po SH bardzo często wybieram większe rzeczy,
 które na swoją odsłonę muszą troszkę poczekać.
 I nie dlatego, by nie wyjść ze sklepu z pustymi rękami,
zwykle te większe bardziej przypadają mi do gustu ;D
Zdarzają się też takie dni, że wychodzę z niczym, bądź jedną cudną apaszką w panterkę dla S. za całe 0,50gr  jak to miało miejsce dziś ;)
---------
Naszą stylizację dopełniają białe cieniutkie spodnie, miętowy sweterek i miętowe kotki.
Szkoda, że pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, bo z chęcią pokazała bym wam naszą cudną sukienkę w kotki! Mam cichą nadzieję, że jeszcze się ją uda zaprezentować tego lata ;D
--------
Zdjęć niewiele, bo modelka współpracować nie chciała...
listki i inne cuda były ważniejsze, a poza tym upadek dziś zaliczyła,
więc nie chciała pokazywać swej poharatanej buzi... :D:D:D
 













 
 
 
Wisienki: H&M SH
Sweterek: H&M
Spodnie: Mayoral
buciki: mini melissa
 
 
 
 
 



23 komentarze:

  1. Nie jestem w stanie skupić uwagi na niczym innym jak włosach Panny S!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten artystyczny nieład aż tak przyciąga? ;D

      Usuń
    2. heheh! nie, nie! po prostu długość mnie zahipnotyzowała :)

      Usuń
  2. Jaki cudowny misiaczek!
    Nie martw sie, moja modelka nigdy nie wspolpracuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej zdjęcia są naturalne ;D
      A misiaczka kiedyż wynalazłam w TK Max w UK podobno to ten Jasia Fasoli ;D

      Usuń
  3. Buciki mnie urzekły :))
    Czasami takie ''niepozowane'' zdjęcia są ładniejsze niż ustawki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No my ustawek nie robimy ;D zresztą nie wyobrażam sobie by takiemu maluchowi kazać pozować....choć przyznam, że teraz jak biega fotograf musi się postarać by wyszły fajne zdjęcia ;DD

      Usuń
  4. śliczne ma włoski, no i te butki:) ogólnie pomimo braku chęci współpracy i groźnej minie na koniec modelka jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie kolorystyczne sweter plus buty :) mam słabość do miętowego!
    Motyw wisienek też bardzo w moim stylu.

    Widzę w drodze dolną trójkę! Będzie czym gryźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam słabość do mięty :D
      Co do trójek to wszystkie cztery są w drodze :D i jest czym gryźć przekonałam się na swoim paluchu :D

      Usuń
  6. Cudna ta bluzeczka my mamy podobną,lecz ciemna od Monsoon ;) cudnie Twoja córcia wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Monsoon to musi być cudna ;D ja uwielbiam Monsoon!

      Usuń
  7. mło ma wietną tą bluzeczkę i te wisienki :) schrupałabym ją w całości :))) mała modelinka Ci rośnie!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja te wisienki widziałam w sklepie jakiś czas temu - bo to nie jest mój pierwszy kontakt wzrokowy z tą bluzeczką :) Jest piękna i cudnie wygląda w zestawieniu z kolorem sweterka :) I te buty, których Wam zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam że były jakiś czas temu w kolekcji, bluzeczka nie była długo używana z tego co widzę ;D
      Z miętą to bym najchętniej wszystko łączyła ;D

      Usuń
  9. Wygląda super!
    Ach, czemu tak pięknych butów nie ma dla chłopców?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D
      dla chłopców też są piękne buty ;D

      Usuń
  10. buciki mnie również urzekły, są przecudne:)
    Ja też tak mam, że podobają mi się same za duże na Emkę ciuszki, kupuje je a później zalegają na dnie szafy często zapomniane:)

    Zapraszamy do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy "na potem" są fajne, bo człowiek cieszy się dwa razy - raz jak kupi i drugi raz jak wyjmuje z zapasowej szuflady ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna mała blondyneczka :)

    PS. buciorki genialne!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)

 

Facebook

zBLOGowani.pl