Sekretnik

Pewnego dnia odkryłam zaczarowany świat,
a w nim człowieka, cudownego człowieka,
Zaczęło się niewinnie.
Kilka zdań, uśmiechy postawione kropkami i nawiasem,
kilka zdjęć, i oczekiwanie....
oczekiwanie na:
 osobisty imienny sekretnik, z ręcznie szytą okładką,
mój przyjaciel, przyjaciel mojego pióra,
który zbiera me myśli rozbiegane,
nosi się w torbie,
na stoliczku śpi.
czasem mu się ze smutków żalę,
innym razem wierszem piszę,
jest mym powiernikiem,
bez sprzeciwu przyjmującym codzienne złe i dobre słowa.

Jestem nim oczarowana,
a jeszcze bardziej jestem oczarowana
talentem Maryś :)
 Dziękuję ci czarodziejko ma za ten skrawek magii....
 




 
 


W prezencie otrzymałyśmy bazgrozeszyt i obrazek, który wkrótce ozdobi pokoik Sofie :)




 

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiem ;) i odkąd go posiadam wena do mnie wróciła ;)

      Usuń
  2. oj Maryś to prawdziwa czarodziejka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczarowałaś mnie. Zwłaszcza tym ostatnim obrazkiem.
    Chociaż jeśli mam być szczera, słowo 'sekretnik' źle mi się kojarzy, a to dzięki mojej kochanej Mamie, która w dzieciństwie czytała wszystkie moje osobiste notatki umierając przy tym ze śmiechu... mam traumę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie dziwię się, że masz traumę, a swoją droga to kiepsko go chowałaś ;)
      Ja mój pamiętnik skrzętnie chowałam, nie był dostępny dla nikogo, tak mi się bynajmniej wydaje :) Nikt mi po latach nie wspominał o czytaniu sekretnych zapisków.

      Usuń
  4. Czarodziejka która tworzy cudowności! :*
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny !! a Maryś jest jak wróżka... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :)) w moim stylu :* magia w natarciu widzę i super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko, malować twój portret jak wiesz to była dla mnie czystej źródlanej wody przyjemność - za która niniejszym oficjalnie dziękuję i cieszę się, że temu zadaniu sprostałam ku dobremu zapisaniu twoich myśli :)***
    Niech się pięknie zapisuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudności nasza Marys jest niezwykła i czaruje pieknie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, samych cudownych zapisanych w nim chwil ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)

 

Facebook

zBLOGowani.pl