Lampa do jadalni INSPIRACJE



Ponieważ zaczynamy właśnie kolejny przyjemny etap w naszym domu zwany przeze mnie "dopieszczaniem". Wymieniam meble, które przywędrowały z nami ze starego mieszkania, a tutaj zupełnie nie pasują. Stawiam na dodatki i oświetlenie. 
Jako pierwsza zmiany doczekała się jadalnia. 
Do drewnianego stołu szukam odpowiedniego oświetlenia, które odda klimat pomieszczenia.
Jakoż że salon z jadalniom jest dość klimatyczny z kominkiem i cegłą 
Lampa(y) nie będą nowoczesne, a dodadzą mu smaku i odrobiny koloru.

Na razie przeglądam, szukam, selekcjonuje  ;)





















3 komentarze:

  1. Kocham się w tych miedzianych kulach 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite są te czarne kinkiety idealnie pasowałyby do mojej ściany z czerwonej cegły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnętrza urządzone w ten sposób podobają mi się najbardziej. Ja na mojej betonowej ścianie zamontowałam ostatnio plafon led kwadratowy i jest świetny daje wystarczającą ilość światła.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)

 

Facebook

zBLOGowani.pl