Mama w akcji czyli nasz wrześniowo/październikowy mix








































11 komentarze:

  1. oj lubię takie mixy bo wiele fajnych rzeczy pokazują!nasuwa mi się pytanie co się stało z biedronką? nie wiem czemu ale zawsze kiedy Sofii ma tą pomarańczową czapkę to strzela super miny <3
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka niestety nie miała szczęścia wpadła któregoś dnia w paszczę naszego czworonoga :D
      Masz racje, że w czapie zawsze ma dziwaczne miny :D

      Usuń
  2. Ooo ho! Takie posty to ja lubię :)
    Na makaron ze szpinakiem narobiłyście mi ochoty, a w ręce doktor S. oddałabym się bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie by cię przebadała - my już jej się znudziliśmy :D

      Usuń
  3. ja ciągle te piękne długaśne włosy przeżywam :P
    wiem matka, żeś zapracowana ale mnie zżera ciekawość tych łupów... piękne faktury i kolory! czekam na stylówki :)
    a zdjęcie pieska a la Yoda z Gwiezdnych Wojen mnie rozłożyło! :DDDDDDD
    ps. skąd czarna bluzka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą kiedyś pokazane tylko czas muszę znaleźć :D
      Ona tak zawsze pozuje do zdjęć i masz rację przypomina Yoda z Gwiezdnych Wojen że też wcześniej na to nie wpadłam :D
      Co do czarnej bluzki to kupiona wiosną w sh...

      Usuń
    2. jak ja nie lubie jak coś mi się podoba i na pytanie gdzie to znajdę słyszę ze z SH :P

      Usuń
  4. bardzo fajny mix :) lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie w wózku z parasolką?:D Mega :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)

 

Facebook

zBLOGowani.pl